R Andersen Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Ønsker å kjøpe felger uten dekk, og de bør være av bra kvalitet. Det bør også være i Østfold-Oslo-Akershus-området, da jeg ikke gidder å kjøre jorden rundt for å kjøpe 15" felger.
AlXz Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Har til E36 ihvertfall. Bør vel passe det skulle jeg tro ??? Befinner seg i Spydeberg (østfold)
R Andersen Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Ja, de fleste passer om hverandre. Har du litt mer info og bilder av felgene? Innpress, bredde og pris.
AlXz Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Ja, de fleste passer om hverandre. Har du litt mer info og bilder av felgene? Innpress, bredde og pris. ET18 om jeg ikke husker feil (kan det stemme??) 7J (bredde) Tenkte meg 1500,- for dem. Skal se om jeg finner igjen bilder
R Andersen Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 Takk for bilder og info, men de er dessverre ikke aktuelle.
AlXz Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Takk for bilder og info, men de er dessverre ikke aktuelle. Den er grei vettu. Har vel noe annet liggende også.., kan se om jeg får tatt bilder.
Gunnar Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Vet ikke om du har sett på Finn, men her er et sett gamletypen originalfelger til E46, i Horten: http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... .svl=Bilde De har ligget siden desember, så du kan jo alltids slenge inn et "skambud".
R Andersen Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 Takk for tipset, Gunnar! Men jeg har nye dekk liggende, så det blir litt dumt å kjøpe nesten nye dekk..
AlXz Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Har disse også... (den 4. ligger i bilen som reservehjul)
R Andersen Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 Hva er innpress, bredde og pris på de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå