sonic Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Hei. Sliter med at tåkelysene kun lyser i kombinasjon med nærlys. Når jeg skrur av nærlysene, til parklys, vil ikke tåkelysene lyse mer Noen med tips her ?
Glennski Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Feil i lysmodulen din da Evt, løs ledning i lysvelgeren
sonic Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Hvordan løser jeg problemet? Skjekker ledninger?
Glennski Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Hvordan løser jeg problemet? Skjekker ledninger? Skru ut lysvelgeren, sjekk alle ledninger om de er løse
BS Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Hei.Sliter med at tåkelysene kun lyser i kombinasjon med nærlys. Når jeg skrur av nærlysene, til parklys, vil ikke tåkelysene lyse mer Noen med tips her ? Slik er min bil også og har i grunnen akseptert at det er slik ! Er ikke dette orginal konfigurasjon da ??
Sir Hofstad Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8937
sonic Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 Takk. Nå fungerer det! Brukte linken, J. Hofstad.
kossmaster Skrevet Februar 11, 2014 Skrevet Februar 11, 2014 Hah!. no virker ikke linken lengre. har samme "problem" på min hva gjorde du får og fikse det ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå