Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 years later...
Skrevet
8) Hei, ser du har annonsert at du har luftmengdemåler til salgs til en BMW 318d, 2006mod. har du den fremdeles? Min bil ryker noen ganger når jeg skal gi gass, og i tillegg er det litt svak motorkraft. De målte i Sverige på bmw, og de sa at luftmengdemåleren er defekt.
Skrevet

hei, det er ok, men vi må være sikre på at den passer til min bil. Jeg har en BMW 318 diesel, 122hk 2006mod

Skrevet

Har du sett budet, eller at det er ok fra min side å betale kr2000, selvsagt dersom den passer min bil

Skrevet

Ikke for å ødelegge noe her.., men B16 og B18 har IKKE samme diameter på luftmengdemåleren.. så den kan ikke passe begge deler..

Skrevet

send meg navn og adresse på pm, så sender jeg så fort pengene er inne på konto:) ellers kan du hente hvis du er i nærheten av Oslo eller Bærum

Skrevet
Ikke for å ødelegge noe her.., men B16 og B18 har IKKE samme diameter på luftmengdemåleren.. så den kan ikke passe begge deler..[/quot

er snakk om en annen bil, han lånte bare tråden:)

Skrevet

Det jeg mener er at den ikke kan passe både 316 og 318 sånn som du skriver i første post og i emne tittelen din... de to motorene har ikke samme diameter på luft mengde målerne...

Så enten er den til 316 eller så er den til 318.. u see?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...