Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vrir om tenning og det skjer ikke noe som helst. har nok strøm.

noen som har noen ide?

har tatt ut starter og sjekket om den var defekt men den var helt fin.

kan det være tenninglåsen som er ødelagt? har hørt det kan være en splint som knekker inni der og da vil den ikke gi signal til starter.

takker for alle tips.

Skrevet

hadde start sperre på ene 525n min.. når den hang seg måtte jeg ta av pluss polen på batteri.. vente 1 min og sette den på igjen.. da funkan som ett fly :).. prøvd dette? :)

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du har tenkt på hvis du har hatt ute starter?? Hvorfor målte du ikke bare om det var strøm på innslag?? Om denne har startsperre er ukjent for meg, det bør du jo finne ut før du går videre.

Lykkt til! :-)

Skrevet

har du prøvd med eksternstrøm på styrestrømmen til innslaget? om den ikke går rundt med det ligger feilen i innslaget. om ikke, gå over alt av sikringer/rele, motorgjording. finner du heller ingen feil der, så snakker vi startsperre/tenningslås tenker eg. greit å begynne i en ende og eliminere i slike tilfeller.

Skrevet

har visst ikke startsperre på bilen min, fikk info fra bmw.

tok ut starter for eg har ikke peiling på hvilke som var innslaget. er en til innslag,styrestrøm og 2 plusspoler på starteren. men var hos spesialist og den var helt fin.

har målt rett på ledning til innslaget idag og der er det ikke strøm fram til den. er vel i tenningslåsen det sitter da? skal undersøke nærmere imorgen. men tips mottaes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...