bmwrasaren Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Grunnet at jeg kjøpte feil toppakning til min rallycross motor, så har jeg en M20B25 toppakning til salgs. Er innpakket Kom med bud. Eirik Aasbøe Tlf: 977 44 917 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 ka merke er det? standard tykkelese? og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Er standard tykkelse. Husker ikke helt merke, er kjøpt hos Mekonomen. Ny pris er 1227, 50,- Så 800 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 1227 for en toppakning???? Jøsses Må bare få si at..... det er halv pris av 800 om man kjøper den flonk ny fra koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 KUPP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Ja det må jeg si^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 Åh!?! Jeg kjøpte den for 2 år siden, så husket ikke helt pris selv. Så jeg sjekket hos Mekonomen. Men da halverer jeg prisen glatt! Sorry for overprisning 400 kr for toppakningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 1227 måtte nok være for slipesett^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 Aha. Gikk bare inn på salgs sidene til Mekonomen og der sto den prisen. Men samma det. Kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tim Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Hei du! Jeg tar den jeg. Trenger et kontonummer. Mvh Tim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå