Bmw P0wer Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Noen so kan vere interisert i et Patrol prosjekt/delebil ? 86 modell 2,8 l rekkeseksar (bensin) kort type. Ikke kjørbar akurat no men sikkert ikke store probleme å fikse (er ikke gnist) Kan ta vekk "take" bak so blir de pickup. Nesten heilt nye dekk , Høgstbydande over vrakpant Har stått ei stund, å mangler litt i fronte (fongar grill å lykt) + at frontruta er knust. men e faktisk merkeli lite rust. Tar av hjula å skrota den om ingen er interisert
heltn Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 kor du helde te? vansklig og få den eu-ok osv? kunne trengt eg herje/vinterbil nemli. kunne du kanskje tatt ein titt på om den kan bli kjørbar?
Bmw P0wer Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 ørsta i møre å romsdal, nja e nok litt arbeid for å få den gokjent, men ingenting e umuli, trur de e coilen so gjer at den ikkje fe gnist, sikkert ikkje store probleme, men vil berre ha den vekk no
Stene89 Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Dette kunne jo blitt ett knakende morsomt gatebil prosjekt. med en sinna motor å litt kjærlighet utvendig
Astri Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Haha, den kunne eg tenkt meg. Bytte i el gitar og forsterker?
Bmw P0wer Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 Haha, den kunne eg tenkt meg. Bytte i el gitar og forsterker? hmm nei trur ikke de, men kan sikkert byttes i noe til e34 eller i bilstereo
xcuze Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 synd du bor 9timer i bil unna.. ifølge gule sider, ellers hadde jeg tatt den på flekken.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå