Ole Bolle Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 KJØRETØYDATA Kjøretøy: BMW 325I 325I Årsmodell: 1986 Kjøretøygruppe: PB MOTORDATA Drivstoff: Bensin Slagvolum: 2476 KRAFTOVERFØRING Fremdrift: Antall aksler: 2 Antall aksler med drift: 1 MÅL OG VEKTER Egenvekt: 1180 Totalvekt: 1605 Maks aksellast foran: 805 Maks aksellast bak: 880 Lengde: 433 Bredde: 165 KJØRETØYDATA Kjøretøy: BMW 316 316 Årsmodell: 1985 Kjøretøygruppe: PB Farge: SVART MOTORDATA Drivstoff: Bensin Motorkode: Slagvolum: 1756 KRAFTOVERFØRING Fremdrift: Antall aksler: 2 Antall aksler med drift: 1 MÅL OG VEKTER Egenvekt: 990 Totalvekt: 1450 Maks aksellast foran: 710 Maks aksellast bak: 810 Lengde: 433 Bredde: 165 Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hva forsjellen er på bilen? hva jeg må lette min 316 med for å få en m50b25 motor i godkjent? m50 motor veier vel rundt 136 kg uten kasse. har 325 understell, men biltilsynet vil likevel ta vekta fra mine 316 akalinger. vet det er noe med passasjer antall eller noe?
axor Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 ja, før så fjerne du passasjer antallet, for å få det ekstra på akslingene, noe du ikke får lov til lenger, så å bytte om fra 4er til 6er skal du slite noe inni hampen med...
Fixfax Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 er den veid? hvor mye for mye aksel last har du?
Ole Bolle Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 har ikke veid. noen som kan rekne det ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå