Clerion Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Noen som vet om man kan bruke motorfestene som sitter i E30 320 rett over på m20b25 motor fra E34? Altså bare skru av festene, sette de på motoren og smette de nedpå de orginale karosserifestene?
tom arne Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 hei skjønner ikke helt spørsmålet ditt, mulig det er jeg som er litt kort men vist den b25 en skal i e30 så kan du bruke de samme motorfestene som står på e30 320.
Clerion Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 Så man trenger altså ikke modifisere karosseriet, men kan bare skru motorfestene fra m20b20`n, smekke på m20b25`n og smette motoren på plass i orginale karosserifester? Mulig jeg forklarer kjelkete også^^ Tenker ihvertfall på de brakettene som sitter på siden av motoren som er festet i det som er motorfestet i karosseriet. om de er like på 320 og 325
tom arne Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 ja da forsto jeg deg rett de er helt like ja
Clerion Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 Så lettvint Trodde det måtte modifiseres hele dritten jeg^^ Men da er det bare å smette over da =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå