ReBell Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Noen som kjenner til denne? Synes den ser fin ut, til en OK pris. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link
Astri Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 hmm, stussa litt når det sto at den hadde e39 lykter eg...
wagon Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 hmm, stussa litt når det sto at den hadde e39 lykter eg... Gjorde jeg og
marararius Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Orginalt senket fra fabrikk? Så grisehøy ut.. Så ikke noe fin ut i lakken heller
Gjest Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Det med e39 lykter osv er bare navnet på mappen bildene hans ligger lagret under, så han har sikkert noen andre bilder av nettopp e39 lykter og m front osv hehe... så egentli ikke så verst ut, men den hadde sikkert hadd godt av en polering:):)
ReBell Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 tror nok ikke selger mener at det er E39 lykter på den nei Hadde nok helt sikkert hatt godt av en polering ja. Men synes den ser fin ut ellers.
StianA Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 ser det er en luring som har tatt det ene bildet hans :s http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link
Simen! Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Om du for prutet den ned litt,feks 50tusen(som jeg tror går) så er den verdt det syns jeg! Enig i litt rar anonse..
ReBell Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 Men det er ingen her på forumet som kjenner bilen, vet av eier osv?
Pelton Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Orginalt senket fra fabrikk? Så grisehøy ut.. Så ikke noe fin ut i lakken heller Ser i mine øyne ut som om bare en skikkelig vask hadde gjort underverker.
EirikL Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Bilen så jo egentlig grei ut. En vask, polering og senk, så er du i mål. Hvis bare bilen er fri for rust og teknisk bra er det vel bare å kjøpe.
Mr.Silver Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Orginalt senket fra fabrikk? Så grisehøy ut.. Så ikke noe fin ut i lakken heller Ser i mine øyne ut som om bare en skikkelig vask hadde gjort underverker. Tror nok det at en skikkelig vask hadde gjort underverker på denne her ja.. Så ut som en grei familie konteiner dette;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå