Gjest Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 har en e39 535. og som sikkert mange andre har jeg piksel feil, får opp en feilmelding der jeg tror det står Kuhlwasser profen. noen som vet hva det betyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530d99 Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Sjekk kjølevannsnivå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 da skal det stå Kuhlwasserstand. er det noen ord på check contol som er like Kuhlwasser pröfen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530d99 Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Ble svar skyldig her, men se på dette: http://bimmers.no/viewtopic.php?t=2480& ... sc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530d99 Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Eventuelt her: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t ... a3cadfeb7b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 det kan være flotøren i ekspansjonstanken som de fleste sier i de andre trådene, hvis ikke jeg husker feil så har jeg ekspansjonstanken i siden på radiatoren, mye styr å bytte den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530d99 Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Det tør jeg ikke si noe om da jeg aldri har gjort det selv, men det tror jeg fint du klarer. Ser ikke ut til å være spesielt vanskelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Har ikke sett noe på det,, fikk bilen på fredag så jeg har ikke snoket så mye under panseret enda:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 det kan være flotøren i ekspansjonstanken som de fleste sier i de andre trådene, hvis ikke jeg husker feil så har jeg ekspansjonstanken i siden på radiatoren, mye styr å bytte den? Dersom det er ekspansjonstanken din som har begynt og lekke, så er det ikke bare og bytte den tanken. Jeg forsøkte dette på min forrige 5'er, og det ble aldri bra. Når ekspansjonstanken begynner og lekke, så er det fordi den har utvidet seg (noe som er veldig vanlig med tankene der). Og da er den eneste løsningen og bytte hele radiatoren. På min så byttet jeg tank, forsøkte og tette igjen med alt mulig av tettning midler, men det ble aldri bra, og det endre med og bytte radiator. Få tak i en radiator og bytt, det er ingen vanskelig eller stor jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 er ingen lekasjer el no sånt nei.. er bare den feilmeldingen jeg får opp uten grunn,,, kjølevæske nivået er helt fint samme med tempraturen... så det er en eller annen sensor som fusker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Da hjelper det ikek bytte ekspansjonstanken, men føleren som ligger tilsynelatende i bunnen. Men ekspansjonstanekn, om du tar den av radiatoren, er åpen i bunnen. Sensoren sitter i festet i radiatoren på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Jekk op tralla og titt under ved eksplosjonstanken. Der ser du en kontakt med 2 ledninger inn på. Sånn er det på e36 så da er det sikkert det på e34 oxo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå