Ingvard E30 325 Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Har ein Standar front til E34 535 som er knekkt/spruket, tenkte eg skulle prøve og plastre den eller noe i den durr. Er det noen som har ein ide til hva eg kunne brukt for og få dette til og henge med tanke på at det er hard plas og ikkje glassfiber! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Er vel en par verktseder som holder på med plastsveising så du kunne jo sjekket ut det. Ellers vis dette er for ha bare ut vintern har jeg sett mange bruke den grå søvfargede tapen. Brukte selv armeringstape på fangeren til en mondeo jeg hadde. Denne lakka jeg bare opp på. Holdt ca 3-4mnd med vask. Ellers er det vel kansje mulig bore og spjelke med f,eks aluminums plater. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 ta slikt på teknisk er du snill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvard E30 325 Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 Er vel en par verktseder som holder på med plastsveising så du kunne jo sjekket ut det. Ellers vis dette er for ha bare ut vintern har jeg sett mange bruke den grå søvfargede tapen. Brukte selv armeringstape på fangeren til en mondeo jeg hadde. Denne lakka jeg bare opp på. Holdt ca 3-4mnd med vask. Ellers er det vel kansje mulig bore og spjelke med f,eks aluminums plater. Ok, nja får sjå ka me gjere då.. er ikkje så heise dyr og kjøpe ny heller.. men takk for hjelpen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå