E30stig Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Har kjøpt meg ekete m3 speil med motor som kan legge inn speila? hva må til/ byttes for jeg kan få den fungsjonen på min 320 ci?
Ballder Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Er ikke disse slik at dem folder seg ut når strøm tilføres da tro? Ville da tro en liten anonym bryter ville være tingen. Hvordan det er orginalt vet jeg ikke.
E30stig Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 ja men om jeg skaffer meg den bryteren vil styringa på bilen klare og takle fugsjonen?
Robbi3 Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Hvilken bil er det snakk om, men kommer faktisk helt an på hva bilen din er rigget opp til fra fabrikk..
Robbi3 Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 ok, men hvilken 2 dørs E46? Det er forskjell på disse bilene, noen har med memory på seter og andre ikke. Noen har foldespeil, og andre ikke osv. Men kan ikke du gi meg chassinr så kan jg sjekke dette ut
E30stig Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 har ikkje memory på setet, lr fold på speilet orginalt.. er en 2/2000 modell 320 cia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå