Magnus F Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Jeg har et problem med vifta inni bilen, jeg får rett og slett ikke justert vifte hastigheten manuelt(kun en hastighet hele tiden). Og når den står på auto så står den også på samme hastighet hele tiden, men mann hører at den går litt ned i 2sec så opp igjen, dette gjør den mange ganger. Men når jeg setter på den knappen for varme i frontruta så setter den vifta på fult. Trudde først den hadde hengt seg i en hastighet, men siden den setter vifta på høyere hastighet når mann trykker inn den knappen, så regner jeg med at den ikke har det. Noen som har vært borti samme problemet? eller vet hva feilen er?
pallen Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Sikkert formotstanden (pinnsvinet) til viften. Pleier å ryke, enkel å skifte. Sitter v hanskerommet. Motstanden som er i salg nå er forbedret.
Deep Dish Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... temotstand
Erik S. Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Når klimaanlegget mitt står på auto, så blåser den lik luft hele tiden, også når det er langt over den temperaturen jeg har satt. Men jeg kan justere viften opp og ned manuelt. Er det denne som har røket i min også eller er det inne-temp-sensoren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå