jcboska Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Med tungt hjerte har jeg bestemt meg for å selge en av bilene mine i deler. Dette er en 92 mod mauritius blå med breddede skjermer og lite rust m50b25 motor check control, abs takluke shadowline m-tech ratt div. m5 oppgraderinger, usikker på hva men det kan sjekkes ut på oem-nr Akkurat i øyeblikket er bilen hel og pen, og motor står i:) Om du trenger noe, gi meg en pm! alt skal bort! Har også div. andre deler liggende. Om jeg får inn et godt bud kan jeg vurdere å selge den slik den står edit: selger ikke før de fleste delene har blitt solgt, så det blir muligens bare skallet som blir til salgs. Nå har jeg fått bud på følgende: motor ----> 6000kr motor med ledningsnett, chippet hjerne(og original) + girkasse og overføring + mellomaksel er bydt 8500 for men er fortsatt åpen for bud da kjøperen ser ut til å trekke seg. motor med komplett ledningsnett og chippet ecu, girkasse, girspak, mellomaksel og fremre eksos --> 8500kr komplette bremser foran ---> 1200kr rattet --> SOLGT! baklykter -> SOLGT Delene blir solgt på høyeste bud, bare sleng inn et her eller på pm. seriøse kjøpere havner såklart øverst på lista:)
bmw328ci Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Hei. har du bremsekalipper forran til denne bilen? pris?
conan Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Pris på motoren med nett og hjerne samt rattet, evnt hele brakka?
jcboska Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 trenger litt av delene selv så vil selge i deler, så evt selge skallet til slutt siden det ser bra ut, nylakkert i 2006/2007 i mauritius blå. Har en som vil ha komplett motor, kasse, mellomaksel, hjerne med chip og ledningsnett. dette har jeg et bud på 8500 for.
jcboska Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 bremsecalipere har jeg ja, har et bud på 1200 for bremsene foran.
bmw328ci Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 bremsecalipere har jeg ja, har et bud på 1200 for bremsene foran. okay, er det med skiver/klosser og det da? trenger kun calipperene. syns det var litt stiv pris.
jcboska Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 ja, det var for komplette bremser foran. vil ikke si noe på den prisen nei!
jcboska Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 har to calipere til liggende fra før faktisk! dem kan du få billig, har litt deler i en kasse skjønner du:)
bmw328ci Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 har to calipere til liggende fra før faktisk! dem kan du få billig, har litt deler i en kasse skjønner du:) ok er de også til 525 med ventilerte skiver?
jcboska Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 bmw328ci: er ikke sikker, det kan jeg sjekke opp i helga når jeg er hjemme. kan også ta noen bilder om du vil ha. de stammer fra en 525 som hadde m20 motoren som står i min egen bil:) til alle andre: noen deler er halvveis lovd bort allerede: baklykter --> har ikke fått budet enda motor+girkasse+mellomaksel+hjerne med chip+ledningsnett --> bud på 8500 m-tech rattet bremser foran sikkert mer, men kommer ikke på noe i farta. bare spør! om dere vil ha noen bilder av mer, kan jeg sende på e-mail. evt legge ut her på søndagen når jeg har tatt bilder av div deler.
jcboska Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 bilen har visst innebygd antenne til telefon også, om noen bruker slikt lenger?
Daniel84 Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 hey..pris på deklsel som skjuler slepekrok på front fanger.. det ved den høyre venstre spreder ( sett forfra )
jcboska Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 panseret er strøkent og bulkfritt, med fint emblem. skjermene er breddet så desse vil jeg selge for seg selv... dekselet er ikke jeg sikker på om jeg har til overs...lurer på om jeg mangler et selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå