Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har no erfaring med ovehalling av 318 is M42 her? Skal bytte topp pakning, ventiltettinger, å slipe ventilene. Bør jeg bytte stempel ringer å rådelager når motoren er oppe å sitter i motorbukk? Motoren gikk veldig pent å ikke noe antydning til røyk. Gikk bra gjorde den å.

Har ikke så mye erfaring med motorskruing på bmw, så derfor spør jeg etter tips her.

På forhånd takk for hjelp å svar.

Thomas

Skrevet

Der ja:) Der er det litt å se på. Men ang deler.

Prisforskjellene på koed å gsbildeler er stor. Halve prisen hos koed. Hvordan er de ventiltetingene i forhold til de dem selger hos gs? Tviler på at koed selger no dritt.

Skrevet
Er kompresjonstest og lekkasjetest ok,samt ingen ulyder i motor eller spon&grums i olje ville eg kun konsentrert meg om toppen...

Den er meget bra ja, motoren gikk meget jevnt å pent. dro bra å. Bruker ike olje heller. Frisk å god motor,

Men ettersom jeg skal bytte topp pakning, å har det oppe så tenkte jeg å overhalle toppen når jeg er såpass på tur

Skrevet

Begynner å demontere toppen i morra jeg. Hvordan er det når man skal ha dette i samen igjen? Tenker på kammene bla. Er det noe spessielle merker man skal se etter? Spør føre jeg plukker ned motoren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...