BreitBau Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Hva er egentlig forskjellene på disse? Er bagasjeluken smalere på coupe?
Spiritus Sancti Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Baklysa er bredere.. Og tror lengden fra bunn av bakruta og til bakerst på bakluka er ulik.. Så jeg regner med at det er det som er forskjell..
Olelink Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Er vel en annen vinkel på knekken bak på luka, en større og mer synelig knekk på luka om du sjønner. Men smalere er den nok ikke, f.eks. spoilere passer vel om en annen, gjør de ikke det da?
BreitBau Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 Skjønner.. Det jeg tenker på er bredden bak ifm vinge
Spiritus Sancti Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Når du sier det.. Jeg måtte skjøte glassfiber vinga mi ca 1 cm på bredden for å få den på sedan.. Den var opprinnelig til coupe..
BreitBau Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 Akkurat... Da sitter jeg med en UUC vinge til fu****** coupe..
Spiritus Sancti Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Hvorfor gadd du det da? Hehe, neida. Det er vel ikke noe stress å få solgt den vel?
BreitBau Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 Vi får se.. Legger den ut for kjøptspris.. Kan eventuel ta den med på treff i sommer også.. Ja jeg kjøpte SPESIFIKT til 4dr E36, og idioten i Hong Kong sender meg til en 2 dr... MØKK... 110$ i frakt for å sende den tilbake er liksom helt fucking uaktuelt.. han BØR sende meg en ny en for en betydelig mindre sum..
Olelink Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Akkurat... Da sitter jeg med en UUC vinge til fu****** coupe.. du får kjøpe en coupe til dama di istede for den golfen hennes som det stadig er noe galt med, så setter du UUC vingen på den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå