burre Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 er vel bare å bit i det sure eplet at det analoget nette kommer bort snart og for noen alerede,men noe må en da kunne bruke tv kjermen til,er det eventuelt mulig å koble til så en kan se video på kjerme og hvordan?
Audio-art Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 er vel bare å bit i det sure eplet at det analoget nette kommer bort snart og for noen alerede,men noe må en da kunne bruke tv kjermen til,er det eventuelt mulig å koble til så en kan se video på kjerme og hvordan? Da må du koble deg inn på tv-tuneren. Du vil bare få mono lyd, ettersom at tuneren er en mono tuner. Du velger video ved å velge kanal 0 på tv.
burre Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 jaja mono er bedre en svarte kjermer har noen tips kansje hva jeg bør ha for å få fram video og er lettvint å bruke?
Audio-art Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 jaja mono er bedre en svarte kjermer har noen tips kansje hva jeg bør ha for å få fram video og er lettvint å bruke?En dvd veksler. f-eks. Med ir øye.Send meg en mail du på post@audio-art.no hvis du ønsker å bestille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå