Gå til innhold

7,5x17, ET35 til E36 selges helst i Aust Agder. !SOLGT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke helt hva merke det er, for de fulgte med bilen når jeg kjøpte den, men likner veldig på orginale BMW felger.

http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /12307.gif

felgene er veldig fine, er ikke mye jeg har kjørt med de siden jeg fikk bilen, ikke flassa noe av lakken/finishen, men er småskada rund bolthullene, og små skader på kanten på 2 av de. testen de i en balnsemaskin, og felgene er ikke bulket eller skjeive.

7,5x17 alle fire med ET35, boltsirkel 5x120

pris? vet ikke helt men setter 4000, så får dere gi et bud ut ifra det ;)

som sagt i overskriften så selger jeg heldts til Aust-Agder, så jeg kanskje slipper å styre med å sende de i posten/Bring ;)

holder til på Vegårshei

PS. selger bare felger

noen bilder:

w0m6ybooc5qijnqmdv3t.jpg

d6gpe785l52d7q123g3q.jpg

9wgyfco3t1yas8he1xb9.jpg

radxq2ee9w8xei5lhnfg.jpg

9f1vkaw9i3574kumf5nx.jpg

0071o5khwst7gtn3bmdr.jpg

• 1 month later...
Skrevet
Jøss, hvorfor slår ingen til her? De er jo dritfine, hadde jeg ikke solgt E36`n min hadde jeg lett slått til her.

samme lurer jeg på.. syntes jeg selger de litt for billig, men det får vel gå :P kan ikke være mange rundt i Aust-Agder fylket som liker de.. hehe

Skrevet
Jøss, hvorfor slår ingen til her? De er jo dritfine, hadde jeg ikke solgt E36`n min hadde jeg lett slått til her.

samme lurer jeg på.. syntes jeg selger de litt for billig, men det får vel gå :P kan ikke være mange rundt i Aust-Agder fylket som liker de.. hehe

Etter min mening er de FOR billige for din del ja, men ditt valg :D

Kjøpt folks.... Skitråe felger til E36.

Skrevet
3000 hvis ingen har bydd høyere?

er igrunn ikke det, har vært noen som har sagt de var itressert, men har ikke hørt noe mer ifra de..

hvor bor du da? kunne jo møtes en vei?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...