garyOBACK Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 vet ikke helt hva merke det er, for de fulgte med bilen når jeg kjøpte den, men likner veldig på orginale BMW felger. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /12307.gif felgene er veldig fine, er ikke mye jeg har kjørt med de siden jeg fikk bilen, ikke flassa noe av lakken/finishen, men er småskada rund bolthullene, og små skader på kanten på 2 av de. testen de i en balnsemaskin, og felgene er ikke bulket eller skjeive. 7,5x17 alle fire med ET35, boltsirkel 5x120 pris? vet ikke helt men setter 4000, så får dere gi et bud ut ifra det som sagt i overskriften så selger jeg heldts til Aust-Agder, så jeg kanskje slipper å styre med å sende de i posten/Bring holder til på Vegårshei PS. selger bare felger noen bilder:
opt Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Det er ikke org BMW felger, men de kler e36 bra som du sier.
garyOBACK Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 bump. ny pris. hbo. 2500 for alle 4..
Clerion Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Jøss, hvorfor slår ingen til her? De er jo dritfine, hadde jeg ikke solgt E36`n min hadde jeg lett slått til her.
garyOBACK Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 Jøss, hvorfor slår ingen til her? De er jo dritfine, hadde jeg ikke solgt E36`n min hadde jeg lett slått til her. samme lurer jeg på.. syntes jeg selger de litt for billig, men det får vel gå kan ikke være mange rundt i Aust-Agder fylket som liker de.. hehe
Clerion Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Jøss, hvorfor slår ingen til her? De er jo dritfine, hadde jeg ikke solgt E36`n min hadde jeg lett slått til her. samme lurer jeg på.. syntes jeg selger de litt for billig, men det får vel gå kan ikke være mange rundt i Aust-Agder fylket som liker de.. hehe Etter min mening er de FOR billige for din del ja, men ditt valg Kjøpt folks.... Skitråe felger til E36.
iceguy Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Sjekk ut pris for frakt, så ser vi om vi blir enig om en total pris inkl. frakt Mvh Arve
Wendel Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Hadde du evt hatt mulighet til å møte meg i Gjerstad imorgen?
garyOBACK Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 3000 hvis ingen har bydd høyere? er igrunn ikke det, har vært noen som har sagt de var itressert, men har ikke hørt noe mer ifra de.. hvor bor du da? kunne jo møtes en vei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå