bergeee Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 takker for svar. utrolig bra side. fikk jo 14 svar på 30 min:) gud frels denne siden:D
BMWdrift Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 probleme ditt er ikke å tine motorn det er en enkel å grei jobb. det som er litt mere kranglete å tine opp er varme registeret. og det sprekker lenge før motorblokka de sprekker.
bergeee Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 ok. 2 spørs mål. åssen ser jeg om varme registeret er sprekt? og hvor er denne frostpluggen?
bergeee Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 blir vell et lite prosjekt ute av denne bilen snart. må bare finne en plass jeg kan stå og fikse litt. så blir det masse bilder på prosjekt siden her;)
djheaven Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 var lissom det at jeg ikke har noe garasje og bilen fikk jeg ikke opp bakken neddi her. og tør ikke starte den. men hadde det ikke gått and og strekke en kabel og rigge meg til med varme pistol og en vifte? har faktisk en sånn bygg varmer under beina nåXD så trur jeg går for den:) Bare vær klar over en ting. Skal du dra i gang byggviften... Så få tak i en kraftig kabel,ikke noe tromel. Da den vil brenne opp. Få deg en løs kabel. Og fyr igang vifta. Vist det er standar byggvifte. Så kan du godt tilte den 15grader,uten at den slår seg av Vil nok tro,at noen få timer med den,så tiner nok det meste
bergeee Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 ja. men hvor er den dere frostpluggen? så kan jeg sjekke om det er noe håp i vertfall:)
Mr.Silver Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Er i allefall en bak reimhjulet til registerreimen på toppen. Og det er vell ett par på begge sidene av blokka om jeg ikke tar feil... Tror nok du har berget bra.. disse skal gå i stedet for blokka.. så bare å håpe på det beste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå