Rotax8 Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 hva er symtomene på en dårlig/gåen vannpumpe på m20b25?
GiljeN Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 lekasje,dårlig sirklasjon? motoren blir varm? GiljeN
jallaask Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 det som eg har sett av dårlige pumper er at man får lyd i lageret og at de gjerne begynner og lekke vann ut med tetninga på akslingen.
Rotax8 Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 hmm, ja ska se hva såm ser når toppakningen er byttet:) kansje jeg bare bytter pumpe og:)
GiljeN Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 koster ikke mange kr gammel motor,hjelper alltid me ny pumpe
JulianS Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 er vel greiere å forklare symptomene du opplever så kan du heller bli fortalt hva feilen er... hvis ikke alle vannslanger blir varme så kan det være vannpumpe eller termostat
Rotax8 Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Skrevet Februar 7, 2009 nei opplever ingen akoratt, men har en misstanke til at den er gåen/dårlig, for har ny terostat, men ikke alle slanger blir varme, men d va for at toppen va sprokken. får se hva som sjer nå som jeg har byttet topp å ny terostat.. håer ikke pompen er gåen værtfall
TheBirg Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Bare pass på og montere termostaten i riktig retning !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå