Olav Otterlei Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Problem med styringa...er nok sikkert tannstanga etter det jeg tror, det er servo. Det knarker litt når jeg svinger...hørers ut som det ligger stein i tannstanga! Noen som har opplevd det samme? Er vel utslitt.
e36touring Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 sjekke fjærbensopplagringen din du, prøv og lokaliser lyden litt...kan være oppi der prakket er...
jallaask Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 ville sjekke fjærbensopplagringen som e36touring. vill og ha sjekke endeledd og opphengskuler før du begynner med tannstanga.
Olav Otterlei Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 Fjærbenslageret har jeg vært ute med 4 ganger nå på begge sider..p.g.a bytte fjærer,,så det er ikke dem. Regner med det er tannstanga...offa...dyre greier
Olav Otterlei Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 slitte opphengskuler lager ikke mye lyd fra seg...nyli EU godkjent...så det meste er byttet ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå