gjeewaytee Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 hei jeg har org xenonlys og har montert ultra white led pærelys i AE og ultra white h4 pærer i grøftelysene. skal skifte ut til "xenon" led i skiltbelysningen, men tenkte jeg skulle gjennomføre hele bilen da og montere led interiørbelysning, men åssen får jeg kommet til interiør belysningen?? må jeg ta ned trekket i taket eller er det bare klips som man feks kan bruke ett flatt skrujern og vippe ut...jeg tør ikke begynne å bryte på noe så lenge jeg ikke vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 fant ut av det..va bare å vippe av dekselet ja med flatt skrujern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut O E61 Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Jeg forsøkte også dette med led i skiltlysene, men av en eller annen grunn fikk jeg bare lys i det ene lyste av gangen. Altså ville ikke begge lyse samtidig. Ledpærene ble byttet og testet på batteriet i en annen bil og var således i orden Årsaken må vel ligge i lysmodulen vil jeg tro. Fikk du lys i begge? Min er en 1998 modell med ny lysmodul i forbindelse med montering av facelift baklykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå