Jesse Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null Har snakket med selger. Har fått seg en trøkk, og må bytte forskjerm og sideskjørt og litt sånt. Men foruten dette skal den være i meget bra stand, og pen ellers. Vurderer og hente den imorgen, da kjøpe den usett, p.g.a det er fryktelig langt. Selger vil ikke gå ned en krone på prisen. Noen som vet noe om bilen?
Joan E36 Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Heisann! Ser du er fra Fredrikstad. Jeg bor selv i Sarpsborg og har en kjæreste som har hytte i Farsund. Med god driv i trafikk og uten kø og drit så tar det ca 5 timer. Kanskje litt mer. Men i allefall, har sett denne bilen i Farsund før den ble krasjet, og da så den utrolig pen ut! Jeg husker ikke om det var i fjor sommer eller året før jeg så den, men pen var den i allefall! Så om du koster på denne det som har blitt ødelagt, så har du en utrolig fin bil. Men jeg veit jo ikke hvor alvorlige skadene er da Men det er alt jeg kan hjelpe deg med i allefall. Mulig du visste alt dette fra før, men da fikk du greie på den en gang ekstra Hehe Lykke til!
|Andreas| Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Tidligere eier er medlem her. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... ight=318is
Jesse Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 Ja se der ja. Takk for svar folkens. Skal jeg lese gjennom den tråden Bare og skrike ut dersom noen har noe mer informasjon!
Ellingsen B. Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Thomas tok hvertfall veldig godt vare på denne bilen. Fikk MYE stell og kos!
R Andersen Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Felgene heter RC, og så bør du sjekke om det er rust i hjulbuene bak.
Jesse Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 Lest igjennom tråden nå. Virket veldig bra! Ja er rust i bakre hjulbuer. Må lakkere opp deler av bilen, så tar rusten i samme slengen dersom jeg kjøper bilen. Venter på bilder av skaden etc. Dette blir spennendes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå