bård Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Selger et Vader interiør fra en 93. mod e36 M3. Det som følger med er; fremstoler (manuelle), baksete, sidepaneler foran og bak, antrazit teppe og eventuellt sort taktrekk for bil uten luke og sort dash uten airbag. Førerstolen har litt slitasje på ene sidestøtten, ellers er det i god stand og alt av justeringer fungerer utmerket. Interiøret befinner seg i Skien men kan sikkert få de til Bergen om det skulle være interessant for noen. Har bare et dårlig bilde nå, men skal prøve å få tatt noen bedre i morgen. Selges 10 000/bud. Mob: 915 25 339
bård Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 Skal få tatt bilde fra en annen vinkel i morgen, men er omtrent det du ser på sidestøtten på venstre side av førerstolen.
bård Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Skrevet Februar 7, 2009 Fikk tatt noen bilder i formiddag, men glemte overføringskabelen til pc'n. Så slenger opp noen bilder i kveld eller i morgen.
bård Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 Da ligger budet på 5000 for bare stoler og baksete, men ser helst at det blir solgt sammen med sidepaneler. Da kan eventuellt tak og teppe selges hver for seg.
Spinx Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Gi meg et godt tilbud på hele interiøret så skal jeg vudere det;)
Spiritus Sancti Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Hvis noen er intr i dørsider og baksete osv så kjøper jeg forsetene:)
bård Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 Gi meg et godt tilbud på hele interiøret så skal jeg vudere det;) Bare å komme med bud d. Vil helst selge alt samlet, men har en som vil ha taktrekket da, er jo til bil uten luke så er vel ikke så mange coupeer uten luke. Spiritus; du får kjøpe alt så bruker du baksete som sofa i garasjen:)
Spiritus Sancti Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Hahah, har nok sofaer i garasjen jeg:P
bård Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 Du får få en kompis til å kjøpe baksete og dørpaneler istede da... Skal legge ut noen bilder etterpå..
bård Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 Her er noen bilder jeg fikk tatt igår, ser litt slitasje på førerstol, ellers ser det bra ut.
Gjest atlis Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 de er verdt de pengene. Og by 5000 er skambud. Eneste som er er at semsken har blitt litt glatt. Jeg er sikker på at du kan "rufse" skinnet til..
bård Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 de er verdt de pengene. Og by 5000 er skambud. Eneste som er er at semsken har blitt litt glatt. Jeg er sikker på at du kan "rufse" skinnet til.. Kom med et godt bud da, Atle:) Kjøpt deg ny bil?
Gjest atlis Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Jeg hadde det:) skulle ringe han og avtale hente tid. Så sa han at han skulle ha mer en det vi blei enige om. Og da vi blei enige satt jeg på bimmers..Så jeg satt 325 e36 der. Jævla idiot.. Hadde jeg hatt bil hadde jeg kjøpt det glatt. Skal du ha vader skinn nå elr ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå