Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

jeg er på jakt etter forstoler til min E30, de må være i god stand og de må være til å tilte.

Slike stoler er jeg på jakt etter:

2o56lsvqeot8otr1m62z.jpg

Skrevet

Hehe, henger meg på her jeg, du har såklart førsterett^^

Men om det er flere som vil selge førerstoler med mulighet for tilt (til 2 dørs) er jeg også intr (=

Skrevet

jeg har 2 helt IDENTISKE liggende. å de er STRØKNE. ser ikke ut til å ha vært sitti i engang. eneste er at det m merket har detti av på den ene stolen. hadde igrunn ikke tenkt til å selge de, men alt er tilsalgs for en rett pris :P igrunn blir de bare stående siden jeg har noen andre jeg skal bruke. så pm hvis interesse ;)

Skrevet
Hehe, henger meg på her jeg, du har såklart førsterett^^

Men om det er flere som vil selge førerstoler med mulighet for tilt (til 2 dørs) er jeg også intr (=

det går så bra atte :)

Skrevet

Jeg har 2 skinn stoler til salgs. Er en liten rift i førerstolen, der hvor nesten alle e30 stoler er slitte, men det skal være lett og få dette sydd, da den har sprekket i sømmen..

Send en PM om du er intressert!

Skrevet
Jeg har 2 skinn stoler til salgs. Er en liten rift i førerstolen, der hvor nesten alle e30 stoler er slitte, men det skal være lett og få dette sydd, da den har sprekket i sømmen..

Send en PM om du er intressert!

er mer interessert i å få tak i de stolene som er vist på bildet, og vis jeg da skulle eventuelt ha kjøpt skinn. Da måtte de ha vært strøkne og være komplett med baksete ;)

Skrevet
dem går for 2500kr + frakt :) hadde bud på 3000kr av en kar, men hørte ikke noe mere fra han :)

har du sofa bak og i tilfelle? :)

Skrevet
dem går for 2500kr + frakt :) hadde bud på 3000kr av en kar, men hørte ikke noe mere fra han :)

har du sofa bak og i tilfelle? :)

sofa?? :D hehe :) . baksete du mener? det bruker jeg selv, så det er ikke til salgs :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...