Ajern Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 hei! jeg er på jakt etter forstoler til min E30, de må være i god stand og de må være til å tilte. Slike stoler er jeg på jakt etter:
Clerion Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Hehe, henger meg på her jeg, du har såklart førsterett^^ Men om det er flere som vil selge førerstoler med mulighet for tilt (til 2 dørs) er jeg også intr (=
Bmw_325i_ Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 jeg har 2 helt IDENTISKE liggende. å de er STRØKNE. ser ikke ut til å ha vært sitti i engang. eneste er at det m merket har detti av på den ene stolen. hadde igrunn ikke tenkt til å selge de, men alt er tilsalgs for en rett pris igrunn blir de bare stående siden jeg har noen andre jeg skal bruke. så pm hvis interesse
Bmw_325i_ Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 å ja det er fra 2dørs med tilt som funker utmerket
Ajern Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 Hehe, henger meg på her jeg, du har såklart førsterett^^ Men om det er flere som vil selge førerstoler med mulighet for tilt (til 2 dørs) er jeg også intr (= det går så bra atte
SteffenM2 Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Jeg har 2 skinn stoler til salgs. Er en liten rift i førerstolen, der hvor nesten alle e30 stoler er slitte, men det skal være lett og få dette sydd, da den har sprekket i sømmen.. Send en PM om du er intressert!
Ajern Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Skrevet Februar 7, 2009 Jeg har 2 skinn stoler til salgs. Er en liten rift i førerstolen, der hvor nesten alle e30 stoler er slitte, men det skal være lett og få dette sydd, da den har sprekket i sømmen..Send en PM om du er intressert! er mer interessert i å få tak i de stolene som er vist på bildet, og vis jeg da skulle eventuelt ha kjøpt skinn. Da måtte de ha vært strøkne og være komplett med baksete
JIMVP Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 dem går for 2500kr + frakt hadde bud på 3000kr av en kar, men hørte ikke noe mere fra han
Ajern Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Skrevet Februar 7, 2009 dem går for 2500kr + frakt hadde bud på 3000kr av en kar, men hørte ikke noe mere fra han har du sofa bak og i tilfelle?
JIMVP Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 dem går for 2500kr + frakt hadde bud på 3000kr av en kar, men hørte ikke noe mere fra han har du sofa bak og i tilfelle? sofa?? hehe . baksete du mener? det bruker jeg selv, så det er ikke til salgs
Ajern Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 ok, da tviler jeg på at det er interessant, syns ikke det blir fint med skinn foran og stoff bak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå