Cise Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Idag på morran så ville ikke bilen starte..buhu.. bare snurra.. ville ikke snurre rundt motoren virka det som.. men nå på ettermiddagen starta den som før.. noen som vet hvorfor? kan det være starteren? lukta ikke noe godt heller på morran.. lukta litt sånn svidd..
Breitling Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Kan høres ut som defekt innslag. Var det noe lyder utenom det vanlige??
jensemann23 Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 kan vel være at starteren din snart er moden for utskifting ja...
Cise Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 Kan høres ut som defekt innslag. Var det noe lyder utenom det vanlige?? ikke som jeg kunne høre nei.. kjinna den litt og hørte at den tok svakt noen ganger men ville ikke kjinne ordentlig som den skal.. var sånn: bssss,bssss,bssss,vroo,vroo,bssss,bssss,vroo,vroo sånn ca(vanskelig å forklare lyder )
Cise Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 kan vel være at starteren din snart er moden for utskifting ja... vanskelig å bytte? hvor få tak i? koster vel flesk kan jeg tenke meg så blir vel høggeren tenker jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå