Matsi11 Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Jeg har kjøpt nytt rattdeksel til min bmw e46 coupe. Rattet er av denne typen: http://www.shinobibmw.com/Interior/Imag ... ior_03.jpg Så probleme er at jeg ike får av det eksisterende dekselet. Har skrudd av 2 skruer nede på rattet. Men får fortsatt ikka av dekslet, så tør jeg ikke å bruke makt på det heller.. Noen som hvet hva jeg må gjør?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Atle Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Du må av med air bag`en. Det kan være litt kranglete. Det er to hull bak på rattet som du må stikke en flat skru trekker inn for å ut løse to fjærer som holder air bagèn på plass. Ta av en batteri pol før du begynner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matsi11 Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 Er det virkelig så mye arbeid bare for å få på det lille dekslet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Atle Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Ja desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå