hauken Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 bor du nede i en dal i telemark,så er de bare 96% som holder seg flytende....
viplash Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Jeg vet at shell selger egen spyler veske for vinteren. Den tåler MANGE kalde blå grader.
ehrnst Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 sånn går det når du kjøper spylervæske til en tier dessverre. fryser så fort du har den på ruta og? men varmepistol er nok et tips. Men er den bunnfrosset?
NiklasJa Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Som "Bjørn 320" sa, fyll litt konsentrat oppi. Evt dra til et parkeringhus/vaskehall.
Simpel Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Rødsprit kan vel gjøre susen. Oppvarmet rødsprit burde vel suse enda bedre.
bergeee Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 jeg har et stykk frosent kjøle vann. kan jeg fyre på men sånn konsentrat eller oppvarmet rødsprit i det? og hva er konsentrat?
mathisen Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Hadde samme problem på min e39. Jeg kjørte hjem fra besøk hos dama. Da hadde den fryst. Tar litt over en time å kjøre derfra og hjem. Når jeg kom hjem var den fortsatt frosset. Når du kjører blir det såpass kaldt at det ikke vil tine uansett hvor lenge du kjører. Satte bare fra meg bilen når jeg kom hjem, da gjorde varmen fra motoren jobben. Senere på dagen var alt i orden. Hadde aldri opplevd det før jeg at det frøys.
mathisen Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 jeg har et stykk frosent kjøle vann. kan jeg fyre på men sånn konsentrat eller oppvarmet rødsprit i det? og hva er konsentrat? Da ville jeg nok satt bilen i en oppvarmet garasje for å tine dette. Og fylt på Frostveske før jeg tok ut bilen igjen! hvorfor gjøre det vanskelig med alt søl i kjøle vannet for å tine det. Garasje er tingen. Har du ikke selv kjenner du vel noen som har?
axor Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 viktig og ikke starte den og kjøre den til garasjen, men taue/evnt sku bilen bort.... ellers har du fort et par tusen kroner i verkstedregninger..
Bjørn 320 Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 jeg har et stykk frosent kjøle vann. kan jeg fyre på men sånn konsentrat eller oppvarmet rødsprit i det? og hva er konsentrat? Ikkje bruk rødsprit i kjølesystemet. Viss du har plass, kan du ha på rein frostvæske (glykol er det vel?)...og neste gang er du ikkje så gjerrig på frostvæska! 50-50 med glykol og vatn skal tåle -40 gr.C...
Bjørn 320 Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 bor du nede i en dal i telemark,så er de bare 96% som holder seg flytende.... Der er det vel ikkje akkurat mangel på 96% heller
GiljeN Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 spylervæske tanken ? kan du ikke bare ta av de få skruene å ta me den tanken inn i badekaret ? GiljeN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå