Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger et sett alcantara trekk til gir og håndbrekk. Dette er kjøpt til E30, men skal vistnok passe E36 også. Disse monteres over eksisterende ramme i bilen.

350.- inkl. frakt

tn_IMG_2274_1.JPG

Skrevet

Hvordan festes di over den orginale rammen?

Om det er en greiløsning på det.. så kan jeg gi deg 350kr inkls. frakt.

Vet du hvor man får tak i håndbrekk håndtak i alacantra? Liten vits med di delene der uten håndtaket :lol:

Gjerne PM.

Skrevet
Hvordan festes di over den orginale rammen?

Om det er en greiløsning på det.. så kan jeg gi deg 350kr inkls. frakt.

Vet du hvor man får tak i håndbrekk håndtak i alacantra? Liten vits med di delene der uten håndtaket :lol:

Gjerne PM.

De festes over originale rammer. Den til giren, har en innsydd strikk nederst, som holder den på plass over rammen, og den til håndbrekkes festes gjennom to små hull som originalrammen stikkes gjennom (likt som det er originalt) Håndbrekk håndtak i alcantara er kun å oppdrive som original sport evo del, å kommer komplett med skinntrekk, å koster ca 3000.-

Er du interisert, så send meg en pm. er en annen også som har spurt, men har ikke sagt at han skal ha dem.

Skrevet

Nå har jeg iallefall 3 stk. som har sagt på PM at de er interisert i dette, men ingen har bekreftet, eller gitt meg et navn og adresse å sende til, så den første som kommer med navn og adresse, å har overført penger får dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...