donutz Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Vet ikke helt om denne skal ligge her, fant ikke noen egen tråd for PS modding. Heiv sammen denne i dag, hadde vært gøy med en e30 som så slik ut, med en 2,8 liter eller noe Synspunkter/kritikk/kommentarer mottas med takk Video underveis, her. http://www.youtube.com/watch?v=cNLZsn01UdM
EirikL Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Hehe, synes egentlig at bilen til høyre var den peneste. Men er det BBS RS du har satt på bilen til venstre? Er det ritig, så stiger den jo noen hakk
Idland Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Den i sølv hadde vært nais å hatt med 2,8! Den andre kunne vært med i mariocart el.
donutz Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 Visst f** er det BBS RS Hvertfall det som var meninga
donutz Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 Hvorfor vil alle ha alt så originalt? Blir man ikke litt lei det av og til? hehe. Mener ikke at det her er noen super modd eller at biel ble vakker, syns bare den ble litt kul
Mr.Silver Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Den i sølv minte meg om min m-tech I Bare jeg har firedørs da M-tech I er gull verdt i mine øyne
donutz Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Skrevet Februar 7, 2009 Var visse likheter der, også 2,8 liter da gitt Tøft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå