ssperf Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Har et E46 M3 karosseri, 2002 modell. Gått kun 76.000km.Carbonscwarz. Dører og koffertlokk følger med. Bilen har takluke, denne følger med. Samt sort taktrekk. Det står på 320i for og bakstilling så det er rullbart! Bitteliten skade på venstre hjulbue bak. Ypperlig for den som skal bygge grom banebil. (Det den var påtenkt til, men har for mange prosjekter nå!) Husk M3en har forsterka gulv og masse andre forskjeller fra vanlig coupè. Karossen er momset inn og tollkort følger med. Kan leveres neste helg! BUD!!! Tarjei post@ssperformance.no / 48 10 10 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Ca. pris på denne da, Tarjei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssperf Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2009 I utgangspunktet bud.... Har bud på 8.000,- nå som jeg kanskje syns er litt vel lavt.. Det er jo det jeg får for 2 dører og koffertlokk liksom. 20.000,- så går det, har sikkert endel andre deler liggende også som jeg kan legge med. Eller bytte i et eller annet... -Tarjei- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssperf Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Da er Karosseriet ankommet Norge. Det selges inkl. for og bakstilling (uten diff). 15" stålfelger (ikke de på bildet). Takluke kassetten med glassluke følger med (ikke taktrekk). Høyre sideskjørt står på og er helt. Skade på venstre bakskjerm (Se bilder) (Alle delene inni karossen på bildene følger ikke med) Koffertlokk M3 følger med. begge dørene. (En rute er knust) Kjempegromt utgangspunkt for banebil. Kjøp f.eks dette kitet: http://www.racingparts-bmw.de/start/pro ... asse_1.htm Selges momset inkl. tollpapirer. 20.000,- BILDER -Tarjei- post@ssperformance.no / 48 10 10 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg