Myrvikingen Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Hei, håper noen kan hjelpe meg. Har hatt noe småfeil med min e36 94mod compact, den går ujevnt på tomgang. har søkt i forumet og ikke funnet noen løsning som hjelper. Var hos en kamerat som er VW mekaniker ( God forbidd ) og han mente kanskje denne delen hadde noe med tomgangen å gjøre.. Den er teipet i ene enden av noe som ligner på en liten ventli, og en av slangene er fryktelig dårlig.. men vi har saumfart GSbildelers nettbutikk der det finnes gode bilder på deler i bmw men finner ikke noen deler som ligner. Håper noen kan fortelle meg hva dette er... mvh Børge Myrvik
camxer Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Prøvd å se etter delenummer for å så søke etter det på f.eks realoem?
jensemann23 Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 er ikke det der kjølevanns slangen på spjeldhuset?
toomas Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 er ikke kjølevann. er en vakum slange som går ned til kull filterboksen. vet ikke hva den gjør men hadde samme problem på 318 en til samboern. dreiv og kuuka masse men hadde ikke noe med den slangen og gjøre. fannt ut at det kom av gåen luft mengde måler.. prøvde luftmassemålern fra en annen bil og da var den helt bra. men siden luft masse måler koster litt og det ikke var min bil tok jeg av stikket på tomgangs regulatorn og justerte tomgangen høyere ved hjelp av gass wiren. da er den noe lav når den er kald og noe høy når den er varm men funker fint og kjøre med om du ikke vil bytte luftmasse målern
jensemann23 Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Det hørtes ut som en reodor reparasjon:) Sikkert greit for å komme seg hjem, men ikke kjør med gåen LMM. Potta blir brennvarm, og du bruker dobbelt så mye bensin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå