Anderslien Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Jeg bare lurer på hvordan man får bort den nivåregulerings advarselen i check kontroll når man har tatt bort nivåreguleringen? Har tatt bort demperne og satt på vanlige. Alt det andre sitter jo der fortsatt. Kan man trikse noe med kontakten som går inn på nivåreguleringen i motorrommet der? Veldig irriterende med sånne advarsler. Takk for svar!
GiljeN Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 har sliti me det samme veldigt lenge endte me at gong gongen tok veien;)
Anderslien Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 har sliti me det samme veldigt lenge endte me at gong gongen tok veien;) Gong gongen tok veien? Må si jeg ikke helt skjønner deg
BMWPower Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Bumper denne jeg, får heller ikke vekk denne meldingen. De fant det heller ikke ut på Bavaria, skuffende
Fliid Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Må da gå ann å simulere kontakten som nivåreguleringen gir. Kan overhodet ikek skjønne at dette skal være så vanskelig. Men, jeg har lite tips. Har ikke skjekket tegninger osv. BMWPower, har du og fjernet? Ellers har du vell feil i systemet til nivåregulering. Trådstarter; Gong gongen tok veien, da mener nok vedkommende at han fjernet den som sier "gong gong" hehe. Høytaler.
Anderslien Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 Må da gå ann å simulere kontakten som nivåreguleringen gir. Kan overhodet ikek skjønne at dette skal være så vanskelig. Men, jeg har lite tips. Har ikke skjekket tegninger osv. BMWPower, har du og fjernet? Ellers har du vell feil i systemet til nivåregulering. Trådstarter; Gong gongen tok veien, da mener nok vedkommende at han fjernet den som sier "gong gong" hehe. Høytaler. Hehe, skjønner. Kommer ikke opp noe lyd på meg, så er nok fjernet på min fra før. Men advarselen er minst like irriterende syntes jeg. Du har ikke mulighet til å sjekke litt tegninger og sånt? Prøve å finne ut av det. Har sett at det er flere som sliter med dette problemet.
Anderslien Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 Har lest endel på nettet nå, og det er visst utrolig enkelt å bli kvitt den advarselen. Det er bare å ta vekk nivåregulerings releet. Problemet nå er at jeg finner ikke ut hva slags rele det er. Noen som kan hjelpe meg med det?
Fliid Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Høres ut som løsningen jeg var på jakt etter. Noe som er utrolig enkelt. For CC er ikke noe av det mest kompliserte som er, å lure den, skal ikke være det største problemet. Jeg skal ta en titt på skjemaer og slikt i morgen og sende deg en PM om jeg finner ut av det. (relèt)
///MPower Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 kan du ikke legge ut hvor det releet er her da så får folk vite det. jeg har og den feilmld. sinnsykt irriterende.
Anderslien Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 Jeg tror jeg har funnet løsningen! Leta på nettet enda mer etter jeg skrev inn innlegget her, og fant da en post på et amerikansk forum. Der var det visst en kontakt ved siden av batteriet. Måtte bare jorde en ledning der så ble advarselen borte. Skal prøve dette i kveld, så kommer tilbake til dere med løsningen hvis jeg får det til
Fliid Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Elektriske støtdempere, altså nivåregulering, slik jeg forstår det. Relè K67. Aktiverer, deaktiverer nivåregulerings modul. Finner relè under baksetet. Høyre side.
Anderslien Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 Elektriske støtdempere, altså nivåregulering, slik jeg forstår det. Relè K67. Aktiverer, deaktiverer nivåregulerings modul.Finner relè under baksetet. Høyre side. Så vidt jeg vet er det vel ingen rele på høyre side. Kun batteri og noen kontakter. Mens på venstre side er det noen sikringer og releer. Har nå prøvd å koble pin 12 og 13 sammen som visstnok er fra nivåreguleringen. Dette jorder visst sensoren på nivåreguleringen og skal få bort advarselen. Så skal ut å prøvekjøre nå etterpå. Får krysse fingra på at det fungerer
Anderslien Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 Må dessverre skuffe og si at det fungerte dårlig. Hjalp ikke å jorde den sensor ledningen. Har også prøvd å finne det releet du prata om Fliid, men fant det ikke. Det er ingen releer på høyre side ved batteriet under setet. Gikk gjennom de på venstre side, men der er det kun releer som heter F, og ikke et så høyt tall som 67. Så jeg har ikke peiling på hvor det kan være. Hvis det ikke ligger i bagasjerommet på høyre side der? Rart hvis det skulle være der men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå