ParamedicX5 Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Skrevet Februar 22, 2009 synd felgene var utrolig fine !! Ja, det. Ser rått ut på bilen, spesielt bak der felgene "buer" skikkeliginn på center.
ParamedicX5 Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Skrevet Februar 22, 2009 Her er felgen på bilen, som nå er senket. Rått:
AndersM Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Er felgene solgt? Hadde vært noe på faderns E90 som sommerhjul
ParamedicX5 Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Skrevet Mars 24, 2009 Er felgene solgt?Hadde vært noe på faderns E90 som sommerhjul Nei, de er ikke solgt. Har fått en ripe i en av felgene,- men det er lite, ellers fremstår de som NYE!! Kan selges fordelaktig Kom med seriøst bud...
AndersM Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 Mulighet for å sende meg bilde skaden på pm eller noe? Gjerne en pris om hva du mener de er verdt med ripen også Hvordan vil de forresten bli seende ut på en E90 med org sportsunderstell? Bør man senke mer med 19" for at det skal bli pent?
ParamedicX5 Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Skrevet Mars 24, 2009 Mulighet for å sende meg bilde skaden på pm eller noe? Gjerne en pris om hva du mener de er verdt med ripen også Hvordan vil de forresten bli seende ut på en E90 med org sportsunderstell? Bør man senke mer med 19" for at det skal bli pent? Kan nok sende det i morra evt ja,- men er en skrape etter en kant jeg ikke såg under snøen på høyre bakfelg. Selger helst det hele komplett - kan selges med Nokian R hjul for 13.500,-. Dekkene kostet det alene. Felgene kan jeg la gå for 8.000,- Ikke at jeg ikke vil trekke for skaden, men de er SINNSYKT dyre nye og de er mere verdt for meg å beholde enn å dumpe prisen under det. Så,- ripen/avskallingen kan du nok leve med om du vil ha en RÅ kvalitetsfelg,- org. BMW/BBS felg til en latterlig bilig penge. Tror det blir kjempefint på E90 også uten senking. Disse leveres jo med bilene orginalt på 6 syl. bil uten M-pakke. Nypris felger uten dekk over over 32.000,- og selges KUN av BMW.
AndersM Skrevet Mars 24, 2009 Skrevet Mars 24, 2009 takker skal gi beskjeden videre til øvre hold men blir evt uten vinterdekk da han skal ha de på sommeren.. Tror han må ha litt senk også, men fadern er 50år så må ikke bli overkill.. Supert hvis du kunne sendt noen bilder "skaden"
jonase46 Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 dette er en 2år gammeltråd! så ikke på datoen, bare att den var kommet oppigjen ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå