kbteknik Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 noen som vet hvor man finner hvite , røde eller svarte baklykter til e34 touring... alt annet end originalt, men stadig "lovlige" d.v.s ikke lakkerte anyone??
Sir Hofstad Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 noen som vet hvor man finner hvite , røde eller svarte baklykter til e34 touring... alt annet end originalt, men stadig "lovlige" d.v.s ikke lakkerte anyone?? Har selvsota lykter på min, og de er lovlige de. De er orginale og dermed E-merket...
kbteknik Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Skrevet Februar 7, 2009 www.vparts.se ? måtte søke litt... kan dette bli bra eller er det hjemmemekk? http://www.vparts.se/sv/artiklar/ovriga ... uring.html
kbteknik Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Skrevet Februar 7, 2009 noen som vet hvor man finner hvite , røde eller svarte baklykter til e34 touring... alt annet end originalt, men stadig "lovlige" d.v.s ikke lakkerte anyone?? Har selvsota lykter på min, og de er lovlige de. De er orginale og dermed E-merket... ser man det ikke? jeg har sett noen på ebay, de er lakkerte, tenker på eu kontrollen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå