Bombtrack Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Hei Vurderer å selge eller bytte bort min Skidoo Mxz, da den blir for skjelden brukt. Hvis interesse ta kontakt på mail/pm med evt.forslag til bytte, da det ble drøyt med telefoner på annonsen http://www.autodb.no/cgi-bin/scooter/pr ... &username=
Ballder Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Belte bredde/kamhøyde/lengde? Gidder ikke sjekke nettet, så lurer også på motor. HK? 2 eller 3 sylindre? Revers? Varme i håndtak? Gått langt/lenge? Byttet noe lager eller lignende i senere tid? Registrert? Vekt på denne, og hvordan er den egentlig å bruke i relativt løs og dyp nysnø dersom man må knote litt innimellom kratt og småskog og skrenter? Har store muligheter til og kjøre i utmark uten tanke på loven i jobb sammenheng. (Kraftlinjer)
Ballder Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Havner vel på 60-110 hk ett sted da vil jeg tro.
Bombtrack Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 Belte bredde/kamhøyde/lengde? Gidder ikke sjekke nettet, så lurer også på motor. HK? 2 eller 3 sylindre? Revers? Varme i håndtak? Gått langt/lenge? Byttet noe lager eller lignende i senere tid? Registrert? Vekt på denne, og hvordan er den egentlig å bruke i relativt løs og dyp nysnø dersom man må knote litt innimellom kratt og småskog og skrenter? Har store muligheter til og kjøre i utmark uten tanke på loven i jobb sammenheng. (Kraftlinjer) Fant ikke så mye info på nettet selv...men kan søke litt mer i morgen -Dette er en kortbelte scooter med det jeg tror er 32kams matte.. -Motoren er en 670 rotax som jeg mener det sto 122 eller 126 hester i vognkortet, veldig populær motor ifølge forhandler, da den tåler veldig mye juling og trimming 2 sylindre ja. -Ikke revers men varme i håndtak og gasshendelen. -Ikke byttet noe spesielt, men har fått service både før og etter sesong(har ikke blitt brukt så mye i mitt eie) -Scooteren er registrert ja. Vekten er vel rundt 230-250kg..scooteren står i sverige og jeg glemte vognkortet sist jeg var der inne, så det ble litt vanskelig med info når jeg heller ikke finner noe på nett.. Km.stand glemte jeg også å se etter, men da den sto til lagring i sommer så sto den på 8600km, har kjørt noen mil etter dette, men tror ikke det er så mange Ettersom det er kort belte vil den ha lett for å synke ned i dypsnøen, men med litt erfaring og fart, så er det faktisk veldig morsomt, er jo rett å slett ett skikkelig topp leketøy!
Ballder Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Skulle deff hatt et slikt leketøy, men siden den også skal brukes en del i jobb sammenheng, så bortfaller denne da det ikke er revers. (mye trial kjøring for oss) Takker for svar.
Bombtrack Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 Vurderes fortsatt Motoren er på 83kw altså 112.8468 Vekta er på 343kg m/fører. Finner ut km.stand, hvis det blir tur i helga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå