Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Belte bredde/kamhøyde/lengde?

Gidder ikke sjekke nettet, så lurer også på motor. HK? 2 eller 3 sylindre? Revers? Varme i håndtak?

Gått langt/lenge?

Byttet noe lager eller lignende i senere tid?

Registrert?

Vekt på denne, og hvordan er den egentlig å bruke i relativt løs og dyp nysnø dersom man må knote litt innimellom kratt og småskog og skrenter?

Har store muligheter til og kjøre i utmark uten tanke på loven i jobb sammenheng. (Kraftlinjer)

Skrevet
Belte bredde/kamhøyde/lengde?

Gidder ikke sjekke nettet, så lurer også på motor. HK? 2 eller 3 sylindre? Revers? Varme i håndtak?

Gått langt/lenge?

Byttet noe lager eller lignende i senere tid?

Registrert?

Vekt på denne, og hvordan er den egentlig å bruke i relativt løs og dyp nysnø dersom man må knote litt innimellom kratt og småskog og skrenter?

Har store muligheter til og kjøre i utmark uten tanke på loven i jobb sammenheng. (Kraftlinjer)

Fant ikke så mye info på nettet selv...men kan søke litt mer i morgen :D

-Dette er en kortbelte scooter med det jeg tror er 32kams matte..

-Motoren er en 670 rotax som jeg mener det sto 122 eller 126 hester i vognkortet, veldig populær motor ifølge forhandler, da den tåler veldig mye juling og trimming :lol: 2 sylindre ja.

-Ikke revers men varme i håndtak og gasshendelen.

-Ikke byttet noe spesielt, men har fått service både før og etter sesong(har ikke blitt brukt så mye i mitt eie)

-Scooteren er registrert ja.

Vekten er vel rundt 230-250kg..scooteren står i sverige og jeg glemte vognkortet sist jeg var der inne, så det ble litt vanskelig med info når jeg heller ikke finner noe på nett.. :roll: Km.stand glemte jeg også å se etter, men da den sto til lagring i sommer så sto den på 8600km, har kjørt noen mil etter dette, men tror ikke det er så mange :D

Ettersom det er kort belte vil den ha lett for å synke ned i dypsnøen, men med litt erfaring og fart, så er det faktisk veldig morsomt, er jo rett å slett ett skikkelig topp leketøy! :lol:

Skrevet

Skulle deff hatt et slikt leketøy, men siden den også skal brukes en del i jobb sammenheng, så bortfaller denne da det ikke er revers. (mye trial kjøring for oss)

Takker for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...