Troels Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Gått lei prosjektet og selger motoren. Den står i Ski. Mangler ledningsnett og hjerne, men resten er hel. Vet at 1. sylinder har fuska. En ventil som er brent eller en stempelring som har gått, så sylinderen må nok hones før motoren er tip topp. Gi bud. For en merpris av 60 000,- slenger jeg med en fin fin utgave av en 91-modell 325i sedan. Annonse kommer på finn snart.
Crillem3 Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Hei Hva skal du ha for m50b25 motoren din? Er det uten vanos? Skal bygge opp hele motoren med nye deler så er ikke nøye med tilstand, med mindre blokk og topp er sprekkt. Christer Halvorsen Tlf 94 80 89 95
Troels Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 Hei. Det er non-vanos. Motoren er i bra stand bortsett fra fremste sylinder som fyra dårlig. Enten en brent ventil eller gåen stempelring. Høyt oljeforbruk tyder nok på det siste. Motoren fikk ny termostat, termostathus og vannpumpe i fjor høst. Toppen har ingen sprekker eller svetting. Tenkte meg 2500,- hvis du får henta den på Tomter i Ski uttafor Oslo. Troels Mob; 90131675
gnmfr Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Troels skrev: Hei.Det er non-vanos. Motoren er i bra stand bortsett fra fremste sylinder som fyra dårlig. Enten en brent ventil eller gåen stempelring. Høyt oljeforbruk tyder nok på det siste. Motoren fikk ny termostat, termostathus og vannpumpe i fjor høst. Toppen har ingen sprekker eller svetting. Tenkte meg 2500,- hvis du får henta den på Tomter i Ski uttafor Oslo. Troels Mob; 90131675 er kanskje intr dynamo,coiler osv følger med??
Rogeren Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Jeg har ledningsnett til e34 om det er interresant. Forsåvidt til e36 og.... Men ikke styreenhet.
Troels Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 Som sagt, det er en hel motor. Med alle deler unntatt hjerne og ledningsnett. Lmm og radiator følger heller ikke med. Men den har coiler (7 stk om du vil), starter, dynamo, peilepinne, radiatorvifte, lokk til oljepåfyllinga og alt det som skal være inni, men som man ikke ser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå