jojr Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Når du setter AC i resirculering av luften inne i bilen, Hvor er det innsuget er hen, Skal kjøre en rens på AC å skal spraye et stoff inn i innsuget en vet ikke helt hvor det sitter Antageligvis på gulvet i passasjersiden?
TJ Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Du tar ut pollenfiltrene som sitter i boksene helt øverst ved frontruten under panseret. Der har du innsugene du kan spraye inn i.
jojr Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 Ja men skulle gjerne gort det innenfra også, når AC stå i resirkuleringsmodus
Ballder Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Har ikke noe for seg og gjøre det innefra. Når du tar det fra utsiden, så går alt sammen forbi spjeldet som åpner for resirk, så det er ingen ting som blir utelatt ved og tilføre det der pollenfilterene er.
jojr Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 Det er allerde gjort, fra utsiden men en som anbefalte meg å gjøre det gjennom innsug og resirkulering også
Ballder Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Hadde min på ac service (vakumering/fylling og rens for ikke så lenge siden, og der ble det kun kjørt rensing med skum fra utside.
jojr Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 Ok da prver jeg med det som er gjort. Takker for svarene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå