Gå til innhold

Antispinn/ABS har tatt kvelden igjen.

Ralph
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann, hadde ett problem med antispinn tidligere men det viste seg bare at vaieren inn på spjeldet hadde gått ut av sporet sitt.

Nå har jeg altså ett annet problem.. Var på vei ut av gården hjemme da ABS og antispinn lampa starta å lyse så jeg kom jeg såklart ikke opp bakken,

Rygga ned igjen men uten antispinn er det bare å glemme.

Merka at Motoren, styre-enheten eller hva den kalles som står i motorrommet jobba og lagde en slags merklig lyd selv når motoren ikke var i gang og nøkkelene var ute av tenninga.

Bilen står fast enda, kobla av batteriet da dette var det eneste som kunne få den til å stoppe, tenkte om jeg ikke kobla det av ville den bare bli tappet for strøm.

Har hele styre enheten tatt kvelden? :\

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+2 :?

Dog jeg kom til slutt opp bakken uten ASC, men idet jeg nådde toppen kom begge lampene.

Så anse dette som en gratis bump, pluss at jeg vil følge med her.

Edit: hvor hører du forresten lyden fra?

Hører lyden fra antispinn/abs enheten i motorrommet som ligger til venstre for motoren, er sølvgrå med noe svart plast på, ganske stor.

Går noe bremseveske slanger osv inn der osv tror jeg.

Denne lyden er der som sagt uten at motor er i gang, eneste måten til å få den til å slutte å jobbe på er å koble av batteri, så kan jo ikke akkurat bruke bilen før problemet er løst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...