pålg Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Hei, 16" stål/alu.felger til 5-serie ønskes kjøpt, samme hvordan de ser ut da de skal brukes til iskjøring med ispigg på min M5. Ring eller SMS tlf 95039388 Pål Vinstra/Oslo
pålg Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 Ingen som har? Spørs hva du gir Prisklasse?? stål eller alu?
AlXz Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Ingen som har? Spørs hva du gir Prisklasse?? stål eller alu? Sendte deg en sms.. Har 16" Momo alu felger.
pålg Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 Ingen som har? Spørs hva du gir Prisklasse?? stål eller alu? Sendte deg en sms.. Har 16" Momo alu felger. Hei, Har ikke motatt noen sms, men siden det er Momo blir nok prisen uansett for høy, er egentlig bare ute etter noen dritt felger til iskjøring så prisklassen er der etter. //Pål
AlXz Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Sendte deg en sms.. Har 16" Momo alu felger. Hei, Har ikke motatt noen sms, men siden det er Momo blir nok prisen uansett for høy, er egentlig bare ute etter noen dritt felger til iskjøring så prisklassen er der etter. //Pål Hmm..., ok.. Derfor jeg lurte på prisklasse, så kunne jeg vurdert Har ellers endel 15" fra E36.., skal vel passe det og.., men du skal ha 16"?
pålg Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 Sendte deg en sms.. Har 16" Momo alu felger. Hei, Har ikke motatt noen sms, men siden det er Momo blir nok prisen uansett for høy, er egentlig bare ute etter noen dritt felger til iskjøring så prisklassen er der etter. //Pål Hmm..., ok.. Derfor jeg lurte på prisklasse, så kunne jeg vurdert Har ellers endel 15" fra E36.., skal vel passe det og.., men du skal ha 16"? Har kjøpt inn isdekk i 16", men takk for tilbudet. //Pål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå