kristian olufsen Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Skrevet Februar 18, 2009 jæræ tror det blir slike blinkers foran
kristian olufsen Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 slike baklykter kanskje?? kjøping av deler er liksom ikke en av mine store egenskaper
diesel_luring Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 dersom det er orginal m understell så er den 22mm forran og 18mm bak.
kristian olufsen Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Skrevet Februar 22, 2009 om det er m understell er jeg usikker på, mener det bare er vanlig sportsunderstell.. eller er dette det samme?
kristian olufsen Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Skrevet Februar 22, 2009 noen som har slike lykter som over til salg så send mg en PM ;D
kristian olufsen Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 lurer på å kjøpe disse felgene.. hva syns folket?
kristian olufsen Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 så meget bra ut tror nesten det blir slike
kristian olufsen Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 etter veldig mye prat så har jeg endelig fått utt fingern å bestillt deler til bilen har nå bestilt intriør lister i mørk farge fra Diesel_luringen her på forumet å venter nå på en katalog fra en kompis som importerer felger fra kina/japan og da blir det sommerfelger + at jeg nå venter på en sub som jeg skal ha i bunnen av bagasjerommet og håper å få til å bestille hvite blinkers + senkekopper i neste mnd slik at bilen er grei til "bmw treffet" på Mo 1. Mai
kristian olufsen Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 da var subben hentet og satt inn venter nå bare på forsterkeren så blir det kobling her er er før og etter bilder
kristian olufsen Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 noen som har hvert borti dette før? blir det bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå