Flippern Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 Jeg byr 500kr for alt, altså med den onboard computer manualen. + Frakt. Mvh. Flipper
aakvik Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 kan noen hjelpe meg med instruksjonsbok til min 99 523at. kopi eller link funke greit. Den jeg har, er deverre på tysk;.( Hadde vært gøy å vite hva alle knappene mine er til:-)ronny.indseth@c2i.net Koster ny, orginal på dansk, tysk eller engelsk ca 150 kr. hos merkeforhandler. Evt kjøpes her www.schmiedmann.no (ser disse selges brukt for det dobbelte av en eller annen grunn )
stfoer Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 kan noen hjelpe meg med instruksjonsbok til min 99 523at. kopi eller link funke greit. Den jeg har, er deverre på tysk;.( Hadde vært gøy å vite hva alle knappene mine er til:-)ronny.indseth@c2i.net Koster ny, orginal på dansk, tysk eller engelsk ca 150 kr. hos merkeforhandler. Evt kjøpes her www.schmiedmann.no (ser disse selges brukt for det dobbelte av en eller annen grunn ) Dersom du går inn på www.schmiedmann.no så koster instruksjonsbok, servicebok og mappe Kr 802.- Da er ikke alle de andre bøkene med. Vennligst sjekk før du kommer med utsagn om hvor billig ting er.
rush64 Skrevet Januar 31, 2010 Skrevet Januar 31, 2010 takk for forsøk på respons, men trenger bare en billig kopi uten lær jeg:-) eller en pirate bay link:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå