metalheart Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 jeg har et problem som jeg ikke finner ut av,noen som har hvert borti?? bilen er tipp topp,ingen tikking eller ulyd av motor på noen måte,skiftet nettopp olje,oljefilter,bensinfilter,luftfilter,plugger,batteri,og fordeler/rotor,Lmm.bilen starter etter 2 sec.hver gang. men så en gang eller 2 i måneden,så vil den ikke starte.??kan parkere om kvelden,og på morgenen så kan du kjinne å kjinne,men vil ikke starte,den tenner ,men starter ikke.men har sett en samenheng med att det er kaldt i været,har også tatt diagnose på den,men det kommer ikke opp noe som helst,noen som har peil???
E36Cab1 Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Går den normalt når du først får start på den eller hvordan forløper dette seg? Du hører at bensinpumpa starter når du slår på tenninga når dette intreffer?
metalheart Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 fant ut av det,var temperatur sensoren på termostat huset som tullet.snakket med en bmw mekanikker i dag,han sa at det var en giver til instrumentene(blå) og en sensor(brun) til hjernen der og at den av og til tullet med kaldstarten,så jeg tok den ut,kokte den i vann,satt den inn igjen,startet på sekundet,men har bestillt ny anyway
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå