A.Teserud Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 noen som har hatt eller prøvd å ha 7" in dash dvd spiller i E34. går det?ser det er en kant like ved bryteren for tåkelysene. litt skeptisk på om skjermen kommer utenfor den. evt noen som har bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Det finnes spillere som er hengslet anderledes, slik at du får justert skjermen i langt flere ledd enn på den "vanlige måten" Denne fks: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... 436&vn=736 Her har du videoer, som viser det: I E36: http://www.youtube.com/watch?v=VFrPi4qknMQ I E90: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Så på en rød E34 i vår her, den hadde sånn spiller med 7" skjerm og det så ut til og være det eneste som funke på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 jeg får montert inn alpine sin iva-d106r i slutten av neste uke. kan gi deg en lyd og kanskje et bilde av hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer540i Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Heisan! Jeg har gjort litt målinger med tommestokk i min E34 før jeg kjøpte min Alpine spiller. Jeg kom til at skjermen ville komme i konflikt med bryter for tåkelys. Derfor bestilte jeg en ny ramme rundt radio/computer/luftstyring fra en bil med høyrestyring. På disse er computeren på andre siden av spilleren, slik at spilleren blir plassert mere midt i konsollen, og kommer ikke i konflikt med noen brytere. Det som gjenstår å se, er om ledningssettet til computeren er langt nok. Har ikke montert enda, men kan skrive ny kommentar med bilder etter at jeg har prøvd. Delenummer til denne rammen er: 65811384140 Pris ca. 500,- fra GS Bildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Hei. fikk i dag igjen bilen med alpine 7" montert. de hadde bygget spilleren ut tre millimeter. dette synes ikke i det heletatt, og passformen ble perfekt med vinkel og alt:) skal ta bilde og legge ut i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 Hei jeg kjøpte meg en Kenwood kt 522 som ble anbefalt lenger opp. montert og satt i ferdig på strømmen bilradio for 7000,- den kommer ut motsatt vei av vanlige 7" OG den kan justeres helt perfekt inntil så den ikke kommer i konflikt. jeg kan ta bilde og legge ut så får dere se:) : Bmwcomeback. fikk bildene, så utrolig bra ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå