hon Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Tar den late versjonen og spør her før jeg begynner med feilsøking. Når jeg fyller tanken med intensivspylervæske rennner omtrent havparten ut et eller annet sted. Noen som har vært bort i dette?
Scampi Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Mulig jeg driter meg loddrett og vannrett ut her nå, men...intensivspylevæske? Forøvrig kan du nevne hvilken bil dette gjelder.
Scampi Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 finns iallefall på e39,rent konsentrat... En egen tank til det?
Simpel Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 På min E34 er det egen tank til det. Ca 1 liter, står rett i forkant av den store spylevæsketanken. Når jeg fyller på forsvinner ikke halvparten igjen. Har du dam under bilen når du har fylt på? Ellers kan det jo være slanger og styr som er blitt sugd tomme hvis du har tømt tanken helt. Og som må fylles igjen før tanken holder på nivået.
stroker Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Hadde samme problem, hos meg var det pumpa som hadde sprukket. Det var ikke umiddelbart synlig, men ved å følge med når jeg fylte på, så så jeg at det piplet ut Kjøpte ny fra GS, tror den kom på ca 300,- eller noe, så det er en smal sak å fikse
hon Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 Men på hvilket "nivå" ligger pumpa? Når jeg fyller opp tanken renner ca 2/3 av væsken ut.
stroker Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Du ser jo hvor pumpa sitter, den sitter jo direkte på tanken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå