korny Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 byttet knappedisplay på min e39, denne har dobbel klima med display. kjøpte kasetten på bmw og fikk forklart at det ikke var enkleste jobb og utføre og det hadde de rett i for inni der var det ett hav av små gull\sorte plast ting som skulle sitte bak knappene. men etter nok banning og furting fikk eg det sammen, da eg skulle montere dette sammen med resten i bilen fikk eg ikke gang på display og vifta blåser hele tiden, begynner svakt og blir sterkere og sterkere, ingen knapper virker, men det er varme og det vanlige interiørlyset i knappene lyser.. har eg føkket dette helt opp, eller er dette noe test\"bli kjent med seg selv" system?
Hawk_AA Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Har samme symptomer på mitt "litt løse" panel til klimaanlegget. Det hender kanskje en eller to i måneden, og det holder å bare dytte det litt på plass igjen. Med andre ord; tror ikke du har greid å feste det skikkelig. Prøv å montere det igjen, kanskje, og kanskje se om det går an å få det til å fungere ved å presse panelet litt inn.
korny Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 nope.. har trykket og dratt i alt, blir sprø av denne bilen,,, begynner og dra opelsyndromet. aldri helt ok!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå