Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et latterlig innlegg?

Prisen tilsvarer jo etterspørselen på disse klassiske snøscooterne...

Da synes dere sikkert at 15k for en E21 eller en fin E30 er dyrt, da disse er gamle..

Måtte bare få sagt det..

Skrevet

Hehe, kanskje litt dyrt for en gammel traver. Men kanskje nettopp derfor den koster det den koster. Det er jo en rimelig skuddsikker arbeidsscooter...

Skrevet

tja, arbeidsscooter :D enstempla 250cc :) den er ikke akkurat no arbeidshest :D da ville jeg heller gått for en gammel lynx 5900 :D

jeg personlig syns nå denne var dyr :D om noen er barnsli og syns dette var et tåplig innlegg kan de jo trøste seg med at annonsen fikk noen flere visninger :D ikke at jeg tror scootern blir solgt no fortere :D meeen, man vet jo ikke :D

Mvh Raymond

Skrevet

om du tenker før du taster så kunne du sett hvor dette inlegget ligger ;) annet selges? på et bmw forum så vil annet selges da tyde på ting som ikke har noe med bmw og gjøre :D beklager om jeg virker bedrevitende og blærete :D menmen ;) hehe

Mvh Ray

Skrevet

Du får se om du finner en billigere scooter som er i så fin stand da,,, synes ikke prisen var ille hvis den er like bra som den ser ut.. snøscootere faller ikke lengre ned til ca 15000. å hvis du ser etter en racingscooter i den prisklassen så lykke til 8)

Skrevet

litt skeptisk men, seff :) om du treffer på en tulling som samler så er det jo seff mulighet for og så sånne penger for den :D

Kunne og solgt bilen min for 100 000,- viss jeg traff en som var dum nokk til å betale det for en svensk 750 :D hehe

• 1 month later...
Skrevet

Tror jeg har svaret på denne, kjerringa har forlangt at han MÅ selge denne livsfarlige drapsmaskinen (les: raketten). Han er noe uenig men føyer seg kuas ønske for husfredens skyld. Ergo, stiv pris og gubben beholder monstermaskinen sin, men prøvde :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...