MGR Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 har søkt litt, men ikke følt at jeg har fått noen skikkelige svar. har tenkt til å putte m20b25 motor i min 87 mod 320, det er en prefacelift, men lurte litt på akkurat hva jeg trenger. uten om motoren altså regner med ny hjerne og nytt ledningsnett? men kan jeg bruke samme girkasse og mellomaksel? akkurat hvilke deler trenger jeg? og hva må gjøres om, eller er det ta ut motor og girkasse, sette girkassa på nye motor, sette nedi motoren, og bytte hjerne og ledningsnett? er det simpelt å bytte ledningsnettet? også viss jeg bruker en facelift motor, er det vanskelig å få det til å funke? kontakta til hjernen på ledningsnettet er vel anderledes? og det med føler på girkasse og triggerhjul eller noe sånt?:s det som er forskjellig? og jeg prater ikke på hva som skal til for å få det godkjent.. håper på gode, konkrete og seriøse svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Kjøp en facelift M20B25, med ledningsnett og styreenhet. Bruk girkasse å mellomaksel som du har. For å kunne bruke vann slangene og ekspansjonstank som du allerede har, så må du bytte vannpumpen på facelift M20B25'n du har kjøpt til en vannpumpe for 320 prefacelift ( lik den du har nå med andre ord) . Motorkontakten er plug'n play. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Kjøp en facelift M20B25, med ledningsnett og styreenhet. Bruk girkasse å mellomaksel som du har. For å kunne bruke vann slangene og ekspansjonstank som du allerede har, så må du bytte vannpumpen på facelift M20B25'n du har kjøpt til en vannpumpe for 320 prefacelift ( lik den du har nå med andre ord) . Motorkontakten er plug'n play. takk, for nok en gang et godt svar! du hjelper meg fryktelig mye må jeg si^^ men den er grei, da blir det bytting av motor når det blir litt varmere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 men du leste rett at jeg hadde pre-facelift? for finner flere steder det står at det er anderledes motor kontakt og sånn:s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 men du leste rett at jeg hadde pre-facelift? for finner flere steder det står at det er anderledes motor kontakt og sånn:s Jeg leste at du har en 87 mod 320i, preface E30. Mitt svar er basert på dette. At du har firkanted motorkontakt finner jeg høyst usannsynelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 men du leste rett at jeg hadde pre-facelift? for finner flere steder det står at det er anderledes motor kontakt og sånn:s Jeg leste at du har en 87 mod 320i, preface E30. Mitt svar er basert på dette. At du har firkanted motorkontakt finner jeg høyst usannsynelig. åja.. takk:D da blir det ornings til våren, takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå