AlXz Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Noen som trenger ledningsnett til spredere/tåkelys på E36? Har orginalt som jeg har plukket løst fra resten av ledningsnettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
battery89 Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 ca pris? kune renge til min 318i sedan siden det mangler=) men er det med bryter som hører till innibilen og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 ja hva skal du ha for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2009 ca pris? kune renge til min 318i sedan siden det mangler=) men er det med bryter som hører till innibilen og? Kan følge med bryter ja. Noe usikker på pris egentlig.. Kan jo sammenligne med pris gs/koed tar for ettermonteringsnett.., er jo noe å gå ut i fra. (Har ikke selv sjekket dette) Kom gjerne med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2009 ja hva skal du ha for dette? Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 vil ha en pris! gir du ikke det så kjøper jeg heller nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2009 vil ha en pris! gir du ikke det så kjøper jeg heller nytt. Hehe.., Skal se litt på det senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 vil ha en pris! gir du ikke det så kjøper jeg heller nytt. Pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
battery89 Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 ledningsnette solgt? eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 ledningsnette solgt? eller? Må se om jeg har et til. Solgte pluggene/kontaktene og rele-et. Men har mulig et nett til liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
battery89 Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 oki:) har berre lys bak orginalt eg:S kjipe tyskera:P... men sku evt hatt knapp og får eg har berre display me 1 knapp til bak å ikkje framme:S... men vert fint om du hadde det liggende:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 oki:) har berre lys bak orginalt eg:S kjipe tyskera:P... men sku evt hatt knapp og får eg har berre display me 1 knapp til bak å ikkje framme:S... men vert fint om du hadde det liggende:) Solgte bryter også ja .. Men mener å ha flere liggende. Skal sjekke det jeg Så tar vi resten på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardB Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Trenger kontaken inn på tåkelysa og ledningar bak til neste kontakt om du vil selge kun det Viss du skjønte kva eg meinte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 Trenger kontaken inn på tåkelysa og ledningar bak til neste kontakt om du vil selge kun det Viss du skjønte kva eg meinte Tåkelys kontaktene går til en "koblings-list" som videre går til et relé. Samt koblings-list til jord. Rele-et er koblet til tåkelysbryter, sikring og hovedlys-bryter. Kan selge dette om jeg har flere ja.., må sjekkes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå