Glys3r Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Selger mitt SoundStream anlegg. Hadde det i min gamle bil men har ikke hatt tid eller ork til å montere det i den nye bilen! Det spiller noe SYKT bra og SYKT reint! Jeg betalte 12.000 for allt når jeg kjøpte det, men det er ca 2år siden nå tenker jeg. Tror ikke jeg finner kviteringen på det, men kan leite. Derfor tenkte jeg å selge det for rundt 4000,- nå! Allt på bilde følger med uten om 2 av de små skrikerene har blitt borte, og DVD spiller og skjerm er solgt. 3500 ved rask handel Mob:97619221 Navn Kim Grande Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 hvorfor har du 8 delfiltere, 6 bass/mellomtoner og 5 diskanter?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glys3r Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 heisann! pga det er ett fillter til hver mellom tone og 2 filtere til diskantene. spiller helt sykt det anlegget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå